پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 112256
رامني به 2 قدمي اوباما رسيد
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 993

به گزارش پايگاه خبري پيرغار به نقل از فارس: جديدترين نظرسنجي انجام شده در آمريکا نشان مي‌دهد که اختلاف ميان آراء «باراک اوباما» رئيس‌جمهور آمريکا و «ميت رامني» رقيب جمهوري‌خواه وي، پس از منظره روز چهارشنبه، به دو درصد کاهش پيدا کرده است.

خبر ديگر براي اوباما آن که از هر 5 راي‌دهنده آمريکايي، يک نفر آن‌ها اعلام کرده است که عملکرد اوباما در اين مناظره موجب شده تا حس منفي در آن‌ها به وجود آيد. در مقابل يک سوم افراد شرکت‌کننده در اين نظرسنجي گفته‌اند که صحبت‌هاي ميت رامني در آن‌ها احساس مثبتي ايجاد کرده است.

اين نظرسنجي را خبرگزاري رويترز و موسسه «ايپسوس» به صورت مشترک انجام داده‌اند و اعلام کرده‌اند که 46درصد از افراد شرکت‌کننده اعلام کرده‌اند که به اوباما راي‌ مي‌دهند. 44درصد از آن‌ها نيز از رامني حمايت کرده‌اند.

ميزان اختلاف اوباما و رامني تا قبل از مناظره اول که بسياري اوباما را بازنده آن مي‌دانند، 6درصد بود و اين اختلاف روز پنج‌شنبه به 5درصد کاهش يافت.

نظرسنجي‌ «سي ان ان» پس از برگزاري اولين دور مناظره اوباما و رامني حاکي از آن است که 67 درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجي، «ميت رامني» را پيروز اين مناظره مي‌دانند.

بر اساس اين گزارش، اين مناظره 90 دقيقه‌اي که در دانشگاهي در «دنور» ايالت «کلرادو» برگزار شد، نشان داد که رامني موفق شد تا تمرکز خود را بر اشتغال در آمريکا به کار گيرد و اوباما مجبور به دفاع از خود و اقتصاد آمريکا شد.

دو مناظره نهايي ديگر اوباما و رامني در 16 و 22 اکتبر برگزار خواهد شد و «جوزف بايدن» معاون اوباما با «پل رايان» معاون رامني در صدد هستند تا 11 اکتبر، با يکديگر مناظره کنند

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html